środa, 21 września 2016

Ogłoszenie i wielka prośba :*

Hej kochane robaczki :*  Myślałam ostatnio dosyć dużo o tym co zrobić z blogiem . Przepraszam , że was zawiodłam . Wiem , nie pisałam prawie w ogóle ostatnimi czasy . W końcu stwierdziłam , że muszę coś z tym zrobić . Rozumiecie ogarnąć się :p wymyśliłam dwa wyjścia . Pierwsze-zakończę tą historie w ciągu trzech tygodni (z 3 rozdziały bym jeszcze opublikowała) Drugie-skończyłabym tą historie i zrobiła tak jakby drugą część "NEVER GIVE UP" . I mam do was wielką prośbę , moglibyście napisać w komentarzu pod tym wpisem co o tym myślicie ? Czy ktoś to jeszcze czyta , czy komuś się podoba ,co myślicie o tych dwóch opcjach ? :-) byłabym bardzo szczęśliwa . Jeśli komuś się nie chce pisać to po prostu zostawcie emotke w komentarzu żebym wiedziała czy mam jeszcze po co pisać :) Rozdziały wtedy pojawiałyby się częściej , co tydzień :) Dziękuje za to że jesteście ! :*  Nowy rozdział pojawi się w piątek <3

3 komentarze:

  1. Wedlug mnie powinnas to zakonczyc jesli nie czujesz sie na silach,lecz jestem pewna ze wiekszosc czytelniczek w tym ja, chcialaby druga czesc. Wiekszosc zalezy od ciebie, przemysl co robic dalej ����

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz zależy od ciebie. Czy chcesz dalej pisać czy też nie... Mi się to bardzo podoba i jestem za drugą częścią ale to zależy od ciebie. Kocham to FF.

    OdpowiedzUsuń