czwartek, 1 października 2015

Pytankoo robaczki ;*

Hej wszystkim (o ile ktoś to zobaczy) Chciałam tylko jeszcze raz przeprosić wiecie za co . Jeśli ktoś chciałby dowiedzieć się czegoś więcej to zapraszam na gg ;) A tak już zupełnie na poważnie mam do was pytanie czy chcecie żebym dodała coś jeszcze ? Nie mówię tutaj o regularnych wpisach ale raz na jakiś czas ? (Szczerze mówiąc trochę zmieniłam zdanie po waszych komentarzach :) za które bardzo dziękuję :) .) I drugie pytanko ... czy bylibyście zainteresowane robaczki gdybym założyła drugi blog ale to raczej w formie pamiętnika czy coś w tym stylu . Tam wszystko pojawiałoby się częściej rzecz jasna i niee to by nie były nudy o moim życiu bo chyba że chcecie ;) ale to mogłoby być wszystko co chcecie hmm... a bo ja wiem o książkach , filmach WSZYSTKO ;) i przepraszam za błędy czy coś ale piszę na szybko na telefonie bo mój komputer jest tak jakby zepsuty i tak jakby u naprawy ;) napiszcie proszę co o tym sądzicie :* i jeszcze raz przepraszam za wszystko . Buźki ! Wszystkiego dobrego <3 Mam nadzieję że do zobaczenia . Maddie xxx

11 komentarzy:

  1. Moja kochana Maddie!

    Proszę 🙇 nawet jakby to miał być 1 rozdział na miesiąc dodawaj je😞 tęsknię za Maddie z opowiadania i za prawdziwą:((
    A co do pamiętnika to lepiej by było jakbyś skończyła to opowiadanie bo z pisaniem się nie wyrobisz i będziesz mało dodawać tu a tego bym nie przeżyła:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochany anonimku :* Dziękuje bardzo za ten komentarz :)) Bardzo mi miło :)
      Pozdrowionka xxx

      Usuń
  2. Tak pisz to opowiadanie bo za nim tesknie jak chyba wszyscy czytelnicy a co do tego pamietnika to jezeli sie wyrobisz to czemu nie
    PS. Czekam z niecierpliwością na twój powrót do tego opowiadania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej dziękuje bardzo za to co napisałaś :* Bardzo mi miło :))
      Pozdrowionka xxx

      Usuń
  3. Dalej pisz plisss :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za komentarz , miło że ktoś chcę czytać to co piszę :*
      Pozdrowionka xxx

      Usuń
  4. Prosimy o Nexta !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile musi być com aby rozdział mógł się pojawić ? ~ Lidia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Nie ma żadnego limitu jeśli chodzi o komentarze . Dla mnie komentarz to raczej opinia czy komuś się to podoba czy jednak nie i motywacja żeby dalej coś dodawać :))
      Pozdrowionka xxx

      Usuń
  6. Nie rozumniem dlaczego nie komentuje tego bloga nikt więcej. Przecież jest super, a to w jaki sposób on jest pisany sprawia że łatwo i szybko się czyta a te emocje czy Maddy i Nathan będą razem itp. No nic. POWODZENIA!
    Mam[-y] nadzieje, że szybko tu zawitasz z nowym superowym rozdziałem Maddy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej kochany anonimku ;) bardzo dziękuje za miłe słowa :) Ale chyba troszkę za bardzo mnie przeceniasz , mimo wszystko na prawdę mi miło :**
      Pozdrowionka xxx

      Usuń