czwartek, 28 maja 2015

Małe ogłoszonko...

Hejka stwierdziłam , że nie będę zawieszała bloga ;) ale czeka mnie w najbliższym czasie dużo poprawek więc... nie obiecuje że rozdziały będą się pojawiały codziennie czy też co tydzień ;) Po komersie obiecuje , że coś dodam :3 (komers mam w środę więc rozdział powinien się pojawić w czwartek lub w piątek) . Przepraszam ,że tak zaniedbuje wszystko ale najpierw egzaminy , potem bierzmowanie , teraz poprawianie a czasu brak . Swoja drogą dziękuje za miłe komentarze i za to że jesteście ;* Nie przedłużając już , życzę miłego dnia :D
Pozdrowionka , Maddie xxx

11 komentarzy:

  1. Maddie kocham cię i zakochałam się w twoim blogu tak trzymaj kochana i życzę ci dalszej weny bo to opowiadanie jest jednym z najlepszych jakie czytałam a było ich sporo więc do zobaczenia przy następnym rozdziale 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ze nie zawieszasz bloga ;)
    Nie bede sie duzo rozpisywac. Do zobaczenia przy kolejnym rozdziale ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Maddy kiedy kolejny rozdział ? 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam , przepraszam . Rozdział pojawi się w niedziele ;)

      Usuń
  4. Madds kiedy dodasz nexty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za opóźnienie ale jeszcze ocenki poprawiam ;) następny rozdzialik będzie w niedziele ;*

      Usuń
    2. Okey. Trzymam kciuki żebyś poprawiła oceny Madds ;) Powodzenia !

      Usuń
    3. W którą niedziele dodasz rozdział Maddy ? Już długo nic się nie pojawia. Mamy nadzieje, że więcej będzie rozdziałów przez wakacje... (Y) �

      Usuń