piątek, 23 stycznia 2015

Hejka robaczki !

Tak bardzo was przepraszam ale ostatnio miałam straszne problemy i nie umiem wyjść na prosto , z racji tego że za tydzień mam ferie to postaram się dodać parę rozdziałów ale nic nie obiecuje . Mam nadzieje , że ktoś tak w ogóle przeczyta tą informację :3 w każdym razie nie przedłużając postaram się w najbliższym czasie coś napisać i dodać ;) Dziękuje każdemu za komentarze to na prawdę miłe :* jeszcze raz przepraszam i do następnego rozdziału ! Buziaczki ;*
                                                                                                                                           Maddy xxx

5 komentarzy:

  1. cieszę się że dasz tu rozdziały :) A co z twoim wcześniejszym blogiem napiszesz tam coś jeszcze ? był bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* na razie planuje pisać tylko na tym blogu , ale zobaczę jeszcze ;) tak jak już wspominałam mam małe problemy do tego dochodzi szkoła . W każdym razie na razie po prostu nie wiem jak będzie z tamtym blogiem :3 miłego dnia ;)

      Usuń
  2. Fajnie że dodasz je ;-) nie mogę się doczekać. !
    Pozdrowienia <3
    <>

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się już doczekać następnych rozdziałów. Uwielbiam twojego bloga, znalazłam go dzisiaj i przeczytałam wszystkie rozdziały. Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać następnych rozdziałów. Mam nadzieję że szybko je dodasz.

    OdpowiedzUsuń