sobota, 10 maja 2014

Prolog .

Nazywam się Maddy Tomlinson , tak Tomlinson . Jestem siostrą Louisa z One Direction , bardzo za nim tęsknie , nie widziałam go od ponad roku bo wiecznie jakieś koncerty , trasy koncertowe i tak dalej . Rozumiem że robi karierę ale mógłby dzwonić częściej . Mieszkam w Doncaster , mam 13 lat . Niektórzy mówią że jestem porąbana , ale niby czemu ? Bo cały czas kumpluje się z chłopakami a nie z dziewczynami ? To chyba mój wybór z kim spędzam czas wolny , nie ? Rodzice mnie nienawidzą , jestem taką czarną owcą , bo co ? Nie robie tego co chcą rodzice ? Nie mam samych piątek na świadectwie ? Kocham taniec a im się to nie podoba ? Wymieniałabym w nieskończoność ale po co ? Coś za dużo zadaje tych pytać , a na żadne nie znam odpowiedzi . Jutro mam występ i się bardzo cieszę bo moja grupa czyt. 15 jest zajebista.
 mojej grupie nie ma żadnej dziewczyny oprócz mnie , dlatego chłopaki nazywają mnie rodzynkiem , pomysłowe nieprawdaż ? Jestem najmłodsza w grupie i zawsze sobie ze mnie żartują , no bardzo śmieszne .
Są prawdziwymi kumplami , a dziewczyny są tylko zazdrosne że to ja się tak dobrze z chłopakami dogaduje .Nie lubię żadnych obcasów , kosmetyków i innych dupereli dlatego nie mam żadnej przyjaciółki bo dla innych jestem dziwadłem .Tylko chłopaki mnie rozumieją , moimi najlepszymi przyjaciółmi są :Justin,Lucas i Alan . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz